reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jaroslav Lexa

Jaroslav Lexa

Bloger 
  • Počet článkov:  144
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žijem v krásnom meste, o ktorom rád rozprávam. Zoznam autorových rubrík:  Názory a komentárePerličkyCystická Fibróza - CFZo životaverejné obstarávanieBratislavaSúkromnéNezaradené

reklama

Zo života

Malý detský sen

Jaroslav Lexa

Malý detský sen

Z otvorených dverí trolejbusu sa cez zebrový prechod prevalila skupinka poskakujúcich a džavotajúcich detí. Rozjašená vlna sa vrhá na dverovú fotobunku a mizne v útrobách chrámu konzumu. Len jedna z nich, rozkošná hnedovláska držiac si svojho macíka, sa pristavuje pri betónovom smetiaku. Stavia sa na špičky a rýchlo skúma jeho hornú časť. Rýchly pohyb voľnou rukou, hlboký nádych, šluk a kúdol dymu. Dlhé vlásky sú už dávno preč, len moja sánka sa nevie vrátiť späť.

  • 22. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 118x
  • 4
Chudák Hedviga a pravdivé farby nočnej mory

Jaroslav Lexa

Chudák Hedviga a pravdivé farby nočnej mory

Zelená, biela, modrá, žltá a krvavá ...

  • 26. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 753x
  • 26
Technika na nové biometrické pasy má problémy

Jaroslav Lexa

Technika na nové biometrické pasy má problémy

Ísť si vybavovať nový pas, hneď v prvý deň po spustení novej, ministrom vychvaľovanej technológie chce odvahu a aj trpezlivosť.

  • 15. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 112x
  • 4
Rande na slepo

Jaroslav Lexa

Rande na slepo

Bol raz jedna a bol raz on, obaja mali mobilný telefón :)

  • 22. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 842x
  • 10
Ako som ovečky na paši privítal

Jaroslav Lexa

Ako som ovečky na paši privítal

Do okna mojej izby svieti Liptovské slniečko. Jeho lúče ma vyťahujú z teplej postieľky a dávajú mi chuť vybiť si nahromadenú energiu. Rýchlo za sebou zatváram dvere a strácam sa medzi stromami uprostred začínajúceho lesa.

  • 28. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 362x
  • 2
reklama
Telefónne (mobilné) predvoľby

Jaroslav Lexa

Telefónne (mobilné) predvoľby

Penetrácia mobilných telefónov na Slovensku dosahuje už skoro 100%. Počet operátorov pribúda a vzniká tak nesmierny chaos v predvoľbách. Dnes už málokto vie, do ktorej siete a za koľko to vlastne volá. Pred pár minútami sa mi stalo niečo podobné. Práve som dodiktoval spolužiačke číslo na mobil 09čosi a vzápätí sa ma spýtala, aký je to operátor. Počkaj :))), mám riešenie, som na webe. Tu je linka na Wikipédiu so zoznamom predvolieb na pevné aj mobilné čísla telefónov.

  • 21. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 745x
  • 12
Detský strach a telepatia

Jaroslav Lexa

Detský strach a telepatia

Spoza zastretých závesov som zaregistroval záblesk. O malú chvíľku som zaregistroval vzdialenú ozvenu. Hmm, zimná búrka, prebehlo mi hlavou a pokračujem v ťukaní do klávesnice. Mal by som si to uložiť. Opäť záblesk a poriadna rana. To bolo blízko. Dúfam, že to netrafilo trafo. Bzzz blik.. Obrazovka monitoru sa zmenila na čierny .... Dočerta budem si musieť kúpiť záložný zdroj. Majú výťahy záložný .... Kurnik šopa. Kde je babka a kde je drobec. Oni sú vo výťahu !!!

  • 28. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 524x
  • 1
Moja prvá transplantácia

Jaroslav Lexa

Moja prvá transplantácia

Mal asi 20. Pohyb mu spôsoboval nesmiernu bolesť. Pľúca ani srdce už nevládali uniesť tú záťaž. On to však nevzdával, chcel žiť. Čakanie však bolo zo dňa na deň neznesiteľnejšie. Už ani neveril, že sa nájde darca. Keď mu bolo najhoršie zazvonil telefón. Priprav sa, ide pre teba sanitka, odvezie ťa do Viedne.

  • 19. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 924x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu