reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jaroslav Lexa

Jaroslav Lexa

Bloger 
  • Počet článkov:  144
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žijem v krásnom meste, o ktorom rád rozprávam. Zoznam autorových rubrík:  Názory a komentárePerličkyCystická Fibróza - CFZo životaverejné obstarávanieBratislavaSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

O štastí

Jaroslav Lexa

O štastí

Dnes som dorazil skôr z roboty :)) Konečne. Robota ma úplne pohltila a tak prichádzam o okamihy štastia. Vidieť nádherný úsmev na tvári svojho drobca, aj nechápavý pohľad mojej polovičky, že som už doma :) Čas však beží neúprosne a z malého človiečika, ktorého som uspával na ramene je ukecaný školák s vlastnými názormi.  S pusinkou plnou hrozienok mi oznamuje, na koľko muffinov (na ktoré práve pripravuje cesto) mám nárok. Aj to, že jeho ľadoborec, ktorý natočil v Čuňove si pozrelo už viac ako 1 000 ľudí. Ako málo stačí k štastiu.

  • 20. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 293x
  • 0
Ako škrečok v klietke

Jaroslav Lexa

Ako škrečok v klietke

  • 13. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 872x
  • 0
Tato a to tak utiahli včielky?

Jaroslav Lexa

Tato a to tak utiahli včielky?

pýta sa ma naše dítko :)) pozorne sledujúc hladnými očkami, ako sa neúspešne snažím otvoriť nový pohár s dávkou slnka.

  • 24. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 399x
  • 4
Tato ja očakávam toľko balíkov

Jaroslav Lexa

Tato ja očakávam toľko balíkov

usmieva sa na mňa náš štvorročný chlapisko :)) a dvíha nad hlavičku svoje dve ručiky s roztiahnutými prstami.

  • 9. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Tato cikať alebo prečo muži navštevujú ženské WC

Jaroslav Lexa

Tato cikať alebo prečo muži navštevujú ženské WC

O smutno-smiešnych rodičovských peripetiách.

  • 13. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 36
reklama
Rozkošná detská logika

Jaroslav Lexa

Rozkošná detská logika

Malé deti sú úžasné stvorenia, ktoré svojou nevinnosťou a priamosťou vytvárajú rozkošné situácie. Jednu Vám ponúkam :))

  • 25. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Ako sme (ne)kúpili veľkonočné zvieratko

Jaroslav Lexa

Ako sme (ne)kúpili veľkonočné zvieratko

Na prechádzke po trhoviskách a obchodných domoch sme si po tieto dni mohli vybrať z množstva lákadiel. Precházajúc sa medzi predajnými stánkami a pultami, držiac nášho potomka za rúčku, som tie zvieratkovské zaradil medzi obzvlášť zákerné. Chutnučký biely, šedý či čierny zajačikovia, žltučké pípajúce kuriatka, čerstvo vyliahnuté húsatká, či rozkošne sa povaľujúce a na náš zvláštny svet pokukujúce malé šteniatka.

  • 8. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Tato, chcem jesť slimáka

Jaroslav Lexa

Tato, chcem jesť slimáka

kričí naše hladné dieťa. Želania našich detí sú niekedy veľmi zvláštne:))).

  • 21. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Veselé raňajky

Jaroslav Lexa

Veselé raňajky

Neustále zmeny počasia a na dvere klopajúca jar, prebúdzajú v našom tele špeciálne potreby. Ponúkam Vám jeden nenáročný očká a bruško hladiaci tip na raňajky (vhodný pre deti aj dospelých).

  • 10. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Tato, už som dokakaný

Jaroslav Lexa

Tato, už som dokakaný

Pri takých slovách by ma mal obliať horúci pot a predstava na ručné odstraňovanie zvyškov kaki, drhnutie, namáčanie do prášku a následné pranie v práčke. Miesto toho ma však chytil záchvat smiechu.

  • 28. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
Chlap horší ako potopa

Jaroslav Lexa

Chlap horší ako potopa

Včera večer som sa smiechu nezdržal. Náš 40 mesačný drobec si odo mňa vypýtal farbičky. Potešil som sa, že opäť niečo pekné nakreslí. Po „pár“ minútach intenzívneho čítania blogov som sa obzrel a ...

  • 29. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
rekviem za anjela (don´t cry little baby)

Jaroslav Lexa

rekviem za anjela (don´t cry little baby)

Už dva dni sa neviem spamätať, opäť náš svet opustila skvelá osôbka.

  • 22. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Iron(wo)man na Hawaii

Jaroslav Lexa

Iron(wo)man na Hawaii

Dnes som sa ponáhlal domov. Dnes sa dejú na Hawaii veľké veci. Prebieha tam závod Ironman. Pri obrovskej vlhkosti vzduchu a teplotách nad 30 stupňov, sa práve teraz 2 Slovenky a jeden Slovák pokúšajú o takmer nemožné. Zaplávať, odbicyklovať a zabehnúť vzdialenosti, ktoré idú na hranicu ľudských síl. Jednou z nich je aj naša kamoška Janka Pittichová.

  • 16. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Gaštanové hody

Jaroslav Lexa

Gaštanové hody

Jeseň so sebou prináša veľa krásnych prekvapení a o jedno by som sa s vami chcel podeliť. Všimli ste si, že prišlo už skoro oplakané babie leto. Snažím sa preto urýchlene nasať energiu zo slniečka.

  • 13. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu