reklama

Tato ja očakávam toľko balíkov

usmieva sa na mňa náš štvorročný chlapisko :)) a dvíha nad hlavičku svoje dve ručiky s roztiahnutými prstami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Spokojne konštatujem fantáziu má, len nech spokojne pokračuje.

„Tato, píšeš tie balíky??" letí na mňa otázka, keď ma vidí za počítačom.

Dumám už druhý deň, čo to vlastne to naše dítko po mne chce :)))

„Tato, dneska poobede, mi donesú tie balíky?" ozve sa nežný ale dôrazný hlások od nedojedených raňajok.

Hm, konštatujem, že ho tie balíky ešte neprešli, čo tým asi myslí?

Rozhodol som sa prísť záhade na koreň. A tak som sa začal vypytovať.

„Máš na mysli tieto balíčky?" a ukazujem na T-čosi poštu v tvare balíčka. „Nie!!" príde mi rázna odpoveď a nechápavý sklamaný pohľad.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Alebo takýto, dúfajúc potichu ukazujem na krabicu od mikrovlnky.

„Ten je malý !!"

„Ty nevieš???!!" ozve sa mu v hlase sklamanie. „Neviem" priznávam sa úprimne, musíš mi pomôcť.

„Nóóóo." začne a v očkách mu zasvieti veselosť a očakávanie. „Ja chcem Táááke veľké balíky ako sú skrine."

Po chvíľke rozmýšlania mi to „konečne" došlo :)))

Ide o skutočne veľké balíky, také v akých došiel náš nový nábytok :)).

Práve som získal novú zručnosť. Už sa teším ako si ju napíšem do životopisu. Jazyk štvoročných - mierne pokročilý:))).

Jaroslav Lexa

Jaroslav Lexa

Bloger 
  • Počet článkov:  144
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žijem v krásnom meste, o ktorom rád rozprávam. Zoznam autorových rubrík:  Názory a komentárePerličkyCystická Fibróza - CFZo životaverejné obstarávanieBratislavaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu