reklama

Tato prečo si plakal

pýta sa ma náš pokladík.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

„Lebo som bol na Jožkovom pohrebe."

V hlavičke hodnotí a spracúva moju odpoveď aďalej sa hrá s autíčkami.

Nečakane sa z diaľky ozve siréna sanitky.

„Tato a to ide Jožko v sanitke?"

„Nie pusinka nejde, Jožko ju užnepotrebuje"

„Tato? Aaaa Jožko už nepotrebuje svoje auto?"

„Nie, už ho nepotrebuje"

„Tato? a z čoho Jožko umrel"

Som ticho, ale odpoveď už vlastne v posledných dňoch počul veľa krát.Ako mu mám vysvetliť, že Jožkovi prvému slovenskému CFkárovi stransplantovanými pľúcami sa napriek svojej úžasnej a obdivuhodne silnej vôli, nasadeniu lekárov a sestier z Ružinovskej nemocnice ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Tato a koľko budem mať rokov, keď budem mať toľko ako Jožko"

„33" „Budeš mať 33"

A potom, že chlapi nepľačú.

Jaroslav Lexa

Jaroslav Lexa

Bloger 
  • Počet článkov:  144
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žijem v krásnom meste, o ktorom rád rozprávam. Zoznam autorových rubrík:  Názory a komentárePerličkyCystická Fibróza - CFZo životaverejné obstarávanieBratislavaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu