reklama

Keď v rannej špičke nefunguje (chýba) semafor

Dnes ráno mi náš drobec oznámil zdrvujúcu správu. “Tato pozri, ako mám jazdiť, keď na semafore chýba zelená”. S rozospatými očami sa pozerám na križovatku. “Aj tu, aj tu nie je zelená” zdôrazňuje mi náš 3,5 ročný potomok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
semafor
semafor (zdroj: Jaro Lexa)

Predstavte si práve pred školou a pri policajnej stanici. Taká nehoráznosť. A potom sa divíme, že máme veľa dopravných nehôd s deťmi.

Rozmýšľam komu zavolať. Policajti za to nemôžu a cestári sa tiež vyvlečú.

Blok som už určite zahodil, takže aj Carefour je mimo:))).

Nevadí , musím si to zapísať aby som nezabudol. Bude to patriť medzi zláte klinčeky detskej šikovnosti. Uznajte, jediným ranným pohľadom deklasoval kvalitu práce čínskeho výrobcu.

“Je tam len červená a žltá” opakuje už tretí krát.

Obrázok blogu

Dosť bolo rozjímania sa nad šikovnosťou vlastného drobčeka, musíš okamžite konať!!. Tuho rozmýšľam čo s tým. Ak to nechám na neho, isto to opraví (talent má ako MacGyver) ale potom sa budeme všetci veľmi čudovať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No uznajte, zháňajte o pol ôsmej ráno certifikovanú zelenú na 4 semafory. Našťastie mi padol pohľad na zbytočné letáky. Pomohli aj nožnice. Za pár minút boli zelené na svojom mieste.

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Ach dnes je krásny deň.

Jaroslav Lexa

Jaroslav Lexa

Bloger 
  • Počet článkov:  144
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žijem v krásnom meste, o ktorom rád rozprávam. Zoznam autorových rubrík:  Názory a komentárePerličkyCystická Fibróza - CFZo životaverejné obstarávanieBratislavaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu