reklama

Životodarné horúce kvapky z benzínky

Po troch dňoch a dvoch nociach ma opäť víta svetlom lámp hlbokonočná Bratislava. Pár opitých mladíkov sa potáca po neuveriteľne úzkom chodníku. Chladný vzduch mi dráždi pľúca a snaží sa prebudiť moje unavené viečka. Sadajúc si za volant svojho auta si uvedomujem, že takto unavený domov nedôjdem. Míňam zo päť áut, z toho 3 policajné. Svetlá benzínky, sú ako dlho očakávaná rozsvietená pristávacia dráha pre lietadlo. S radosťou zastavujem a potácam sa k pokladni. Skúmavý pohľad sympatickej 50-tničky, si ma ohodnotil ako unaveného šoféra.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Kávičku?

Nečakajúc na odpoveď sa otáča k malému zázraku, čo čaká na Nobelovu cenu. Rachotiaci mlynček drví čierne zrnká a ja si vyberám z chladničky mrazivé bublinky.

Za pár sekúnd sa predomnou objavuje voňajúca kávička s cukrom, mliečkom a keksíkom. Pridáva nehraný úsmev plný pochopenia.

Sadám si do pohodlnej stoličky a pijem. Organizmus pomaly reaguje. Pridávam bublinky a na chvíľku prestávam vnímať svet okolo seba.

Vynárajú sa mi spomienky na minulosť, keď som svoje rána začínal raňajkami na benzínke. Aj teraz mi príjemne dráždia nos a moje chuťové bunky čerstvo upečené koláčiky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nie teraz si nedám, stačí kávička a bublinky.

Konečne sa preberám k životu. Dáma za pultom s úsmevom prichádza a pýta sa, či pomohlo.

Môj široký úsmev je prvou odpoveďou.

Áno, ďakujem veľmi pekne. Pomohlo mi to veľmi. Som rád, že ste tu pre nás. Unavených šoférov.

Prajem Vám príjemnú službu.

Jaroslav Lexa

Jaroslav Lexa

Bloger 
  • Počet článkov:  144
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žijem v krásnom meste, o ktorom rád rozprávam. Zoznam autorových rubrík:  Názory a komentárePerličkyCystická Fibróza - CFZo životaverejné obstarávanieBratislavaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu